Каталог

Зв'язатися

RU
UA
Сервіси
Центр підтримки

Питання та відповіді

Загальні питання

Як відмовитися від розсилки інформації?

Для того, щоб відмовитися від розсилок, вам необхідно зайти у ваш особистий кабінет, вибрати розділ "Мої розсилки" та зняти галочки з "Акції магазину" та "Новини магазину".

Чи можна повернути товар, який мені не сподобався?

Так звичайно можна. Для цього мають бути дотримані всі вимоги Закону України "Про захист прав споживача", а саме: на купленому вами товарі немає слідів експлуатації, збережено товарний вигляд та упаковка, чек про купівлю та з моменту придбання минуло менше ніж 14 днів.

Що робити, якщо проблема із входом на сайт/забув пароль?

Якщо ви забули свій пароль – нічого страшного! Скористайтеся опцією "Забули свій пароль?", яка міститься в закладці входу. На зареєстровану адресу прийде e-mail з контрольним рядком для зміни пароля, що дасть змогу ввести новий пароль та перезапустити ваш обліковий запис.

Чи є гарантія на товари у магазині?

Товари нашого магазину включають гарантійні зобов'язання і комплектуються відповідними гарантійними талонами в тому випадку, якщо виробник комплектує свою продукцію такими талонами.

Чи дає якісь привілеї реєстрація на сайті?

Зареєстровані користувачі можуть:
• бачити статистику та історію замовлень;
• завдяки розсилці бути в курсі спеціальних пропозицій та нових надходжень у нашому магазині;
• брати участь в акціях інтернет-магазину "ШО".

Замовлення

Чи потрібно реєструватися на сайті для оформлення покупки?

Реєстрація не є обов'язковою. Ви завжди можете оформити замовлення на сайті у якості гостя. Але якщо ви плануєте робити покупки регулярно, ми рекомендуємо вам пройти реєстрацію – це заощадить ваш час при повторному оформленні замовлення, оскільки всі ваші дані зберігатимуться в Особистому кабінеті.

Що робити, якщо товар мені не привезли чи він був пошкоджений?

Перед відправкою товар перевіряється та страхується на повну вартість. При отриманні замовлення ви зможете перевірити його на наявність пошкоджень. У разі наявності пошкоджень, повідомте про них службу доставки – перевізник відшкодує заподіяну шкоду.
Якщо ви виявили пошкодження на замовленому товарі вже після отримання товару – зателефонуйте нам за номером: 0 800 300 242 або 044 391 00 74 і ми постараємося вам допомогти.

Чи можливо під'їхати до вас у магазин та купити товар на місці, не оформляючи попередньо замовлення?

Будемо раді бачити вас за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23. Графік роботи шоу-руму - пн-пт 10:00-20:00; сб, нд 10:00-19:00.

Однак, у зв'язку з тим, що асортимент товару дуже широкий, ми не можемо розмістити всі товари на вітринах.
Тому, щоб необхідний вам товар був у наявності, просимо заздалегідь оформити замовлення. Ви можете його оформити через сайт або зателефонувавши нам за телефонами: 0 800 300 242 або (044) 391 00 74

Як можна внести зміни до замовлення?

Якщо ви бажаєте внести зміни до замовлення або анулювати його, просимо вас у день створення замовлення звернутися до нас за телефоном:
0 800 300 242 або 044 391 00 74.
Наш магазин працює пн-пт 9:00-20:00, сб, нд 9:00-18:00

Як перевірити статус виконання замовлення?

Статус замовлення відображається у власному кабінеті клієнта. Увійти до особистого кабінету можна з головної сторінки сайту wo.ua, у правому верхньому кутку в полі «Логін» ввести електронну пошту, яку ви вказували під час реєстрації, та в полі "Пароль" – введіть ваш пароль. А також ви завжди можете отримати необхідну інформацію за телефоном: 0 800 300 242 або 044 391 00 74, обов'язково вказуючи номер замовлення.

Як оформити замовлення?

Як оформити замовлення?

Допустимо, ви вибрали товар і хочете його замовити. Як оформити замовлення? Все просто і швидко - процес займе трохи більше 1 хвилини.
 1. Клацніть на кнопку «Купити».
1.png
 2. Перевірте дані та перейдіть до оформлення за кнопкою «Оформити замовлення».
2.png
 3. Заповніть контактні дані – ПІБ, телефон та email. Якщо ви раніше вже заповнювали ці дані, активуйте кнопку «Постійний покупець» та введіть лише email (або моб. номер) та пароль. Після введення даних натисніть кнопку «Продовжити».
3.png
 4. Виберіть спосіб доставки:
- самовивіз із магазину;
- кур'єр по Києву;
- самовивіз із «Нової Пошти»;
- самовивіз із поштмата НП;
4.png
 5. Виберіть спосіб оплати:
- карткою/готівкою при отриманні товару в магазині;
- карткою на сайті;
- частинами онлайн;
- розстрочка онлайн;
- безготівкова оплата ПДВ.
- безготівкова оплата без ПДВ.
5.png
 6. Перевірте дані замовлення, введіть промокод, якщо ви перейшли по ньому, та клацніть на кнопку «Оформити замовлення».
6.png

Корпоративним клієнтам

Корпоративним клієнтам

Ми пропонуємо широкий спектр товарів для корпоративних клієнтів. Для консультації щодо товару та умов покупки прохання звертатися за номером гарячої лінії 0 800 300 242, або ж написати на нашу пошту – wo@wo.ua.

Товар за безготівковим розрахунком представляється з ПДВ та без ПДВ. Вартість товару з ПДВ можна уточнити у нашого менеджера, на сайті ціни вказані без ПДВ.

Для виставлення рахунку нам знадобляться такі документи:
- витяг з державного реєстру,
- банківські реквізити у форматі IBAN,
- свідоцтво платника ПДВ (про купівлю товару з ПДВ). - скан-копії документів можна надіслати на нашу пошту - wo@wo.ua.