Каталог

Зв'язатися

RU
UA
Сервіси
Центр підтримки

Обмін та повернення

Умови повернення товару

Згідно з “Законом про захист прав споживача”, будь-який товар може бути повернений у термін до 14 днів з моменту покупки, не враховуючи дня покупки. Будь ласка, переконайтесь що товар підлягає поверненню. Мають бути дотримані наступні умови:

  • На виробі немає явних слідів експлуатації;
  • Упакування товару ціле;
  • Комплектація до товару ціла та у повному розмірі;
  • Усі заводські пломби, ярлики та наклейки на товарі у незмінному вигляді.

У разі несправності товару, що був придбаний до 14 днів, будь ласка, зверніться до сервісного відділу для перевірки товару на вказаний дефект. Ми зробимо заміну або повернення коштів, в разі підтвердження несправності за вини виробника.

Що потрібно для оформлення повернення?

  • Номер телефону, на який було оформлено замовлення.
  • Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону.
  • Дані користувача банківської карти, у разі сплати за товар безготівковим способом.
  • Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

Як відправити пристрій?

Для створення заявки на обмін/ повернення зверніться за телефоном 0 800 201 865 або у будь-якому месенджері. Після формування заявки вам нададуть адресу для відправки службою доставки “Нова Пошта”. Також можна звернутись у шоурум за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, напишіть нам!