0 800 208 969

RU
UA

Центр підтримки

Обмін та повернення

Умови повернення товару

За Законом про захист прав споживача будь-який товар може бути повернений не пізніше 14 днів з моменту покупки. Вимоги до товара, що підлягає поверненню:

  • На виробі немає слідів експлуатації;
  • Цілісність упаковки та комплектація товару не порушена;
  • Усі заводські пломби, ярлики та наклейки на товарі у незмінному вигляді;
  • У разі несправності товару обмін або повернення здійснюється лише за наявності підтвердження від авторизованого виробника сервісного центру про те, що умови експлуатації не були порушені.

Документи для оформлення повернення:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна)
  • Гарантійний талон магазину чи виробника
  • Банківська карта (якщо було здійснено безготівковий розрахунок)
  • Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

Заповнена заява повернення

Завантажити форму

Зверніться до магазину ШО

Щоб здійснити повернення, ви можете звернутися до нашого шоу-руму за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23. У випадку, якщо товар був оплачений через кур'єрську доставку, звертайтесь за номером гарячої лінії: 0 800 300 242

Оформлення та відправка товару на обмін та повернення через «Нову пошту»

Повернення габаритного товару (> 5 кг) здійснюється через службу доставки "Нова Пошта". Для цього необхідно заповнити заяву та надіслати її за адресою: return@smartgroup.ua

Важливо: зворотна доставка товару здійснюється за рахунок клієнта.

Якщо у вас є питання щодо повернення товару, пишіть нам!