Центр підтримки
Обмін та повернення
Умови повернення товару
За Законом про захист прав споживача будь-який товар може бути повернений не пізніше 14 днів з моменту покупки. Вимоги до товара, що підлягає поверненню:
- На виробі немає слідів експлуатації;
- Цілісність упаковки та комплектація товару не порушена;
- Усі заводські пломби, ярлики та наклейки на товарі у незмінному вигляді;
- У разі несправності товару обмін або повернення здійснюється лише за наявності підтвердження від авторизованого виробника сервісного центру про те, що умови експлуатації не були порушені.
Документи для оформлення повернення:
- Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна)
- Гарантійний талон магазину чи виробника
- Банківська карта (якщо було здійснено безготівковий розрахунок)
- Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Заповнена заява повернення
Завантажити формуЗверніться до магазину ШО
Щоб здійснити повернення, ви можете звернутися до нашого шоу-руму за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23. У випадку, якщо товар був оплачений через кур'єрську доставку, звертайтесь за номером гарячої лінії: 0 800 300 242
Оформлення та відправка товару на обмін та повернення через «Нову пошту»
Повернення габаритного товару (> 5 кг) здійснюється через службу доставки "Нова Пошта". Для цього необхідно заповнити заяву та надіслати її за адресою: return@smartgroup.ua
Важливо: зворотна доставка товару здійснюється за рахунок клієнта.
Якщо у вас є питання щодо повернення товару, пишіть нам!