Центр поддержки
Обмін та повернення товару | WO
Умови повернення товару
Згідно з “Законом про захист прав споживача”, будь-який товар може бути повернений у термін до 14 днів з моменту покупки, не враховуючи дня покупки. Будь ласка, переконайтесь що товар підлягає поверненню. Мають бути дотримані наступні умови:
- На виробі немає явних слідів експлуатації;
- Упакування товару ціле;
- Комплектація до товару ціла та у повному розмірі;
- Усі заводські пломби, ярлики та наклейки на товарі у незмінному вигляді.
У разі несправності товару, що був придбаний до 14 днів, будь ласка, зверніться до сервісного відділу для перевірки товару на вказаний дефект. Ми зробимо заміну або повернення коштів, в разі підтвердження несправності за вини виробника.
Що потрібно для оформлення повернення?
- Номер телефону, на який було оформлено замовлення.
- Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону.
- Дані користувача банківської карти, у разі сплати за товар безготівковим способом.
- Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Як відправити пристрій?
Для створення заявки на обмін/ повернення зверніться за телефоном 0 800 201 865 або у будь-якому месенджері. Після формування заявки вам нададуть адресу для відправки службою доставки “Нова Пошта”. Також можна звернутись у шоурум за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23.
Якщо у вас виникли додаткові запитання, напишіть нам!