0 800 208 969

RU
UA

Центр підтримки

Гарантія та сервіс

Перевірка гарантії

Серійний номер введено неправильно
Серійний номер можна знайти на задній кришці або на упаковці від виробу.
Це комбінація цифр із позначкою S/N або Serial або IMEI

Умови гарантійного обслуговування

Наш сервісний центр обслуговує всі товари ШО, крім тих, які можуть обслуговувати тільки офіційні сервісні центри виробників.

Подати заявку на сервіс можна тут, безпосередньо в сервісному центрі або в роздрібному магазині “ШО”.

Дотримуйтесь цих правил, щоб ми змогли прийняти ваш товар на гарантійний ремонт:

  • Перевірте та збережіть гарантійний талон при покупці. Як завжди, в ньому повинні бути зазначені найменування та серійний номер пристрою (точно, як на товарі), дата продажу, друк та підпис продавця.
  • Навіть якщо у вас немає гарантійного талону або він не заповнений, ми зможемо перевірити серійний номер пристрою у нашій базі даних та прийняти на ремонт підтверджений товар. У такому разі гарантійний термін обчислюється з відвантаження товару зі складу (магазину).
  • Збережіть усі чеки та накладні, які можуть підтвердити покупку.
  • Збережіть повну комплектацію товару (програмне забезпечення, кабелі, шлейфи). У разі ремонту ми попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для товарів, на які не передбачено серійного номера, обов'язково потрібна і упаковка.
  • Перед відправкою на ремонт подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть завадити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій повинен бути чистим* (особливо якщо це холодильник або будь-яка інша побутова техніка).*Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити у нас послугу чищення.
  • У рекламації (заявка до сервісного центру) детально опишіть усі несправності пристрою. Наші майстри перевіряють лише те, на що вказав заявник. Пропишіть усі режими, в яких виявляється несправність, а також незвичні звуки, вібрації та наслідки такої роботи.
  • Заявки із загальними описами типу "висне", "працює некоректно", "не працює" тощо перевіряються стандартними тестами на відповідність характеристикам з інструкції до товару.
  • Перед відправкою на ремонт переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних та облікових записів. При проведенні ремонту можлива їхня втрата.

Ми не зможемо прийняти товар за гарантією, якщо:

  • У гарантійному документі є виправлення, помилки, пошкодження або сліди переклеювання гарантійних наклейок, серійних номерів.
  • На материнських платах є сторонні наклейки, які закривають наклейки інших постачальників пристрою та сторонніх сервісних центрів.
  • На пристрої видно механічні або електричні пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, транспортування або самостійного ремонту виробу.
  • Порушено гарантійні пломби (фірмові наклейки із серійним номером або датою) зовні або всередині корпусу пристрою.
  • Видно сліди життєдіяльності комах (тарганів, мурах тощо). Якщо виробник не передбачив захист пристрою від комах, будь-які сліди їхньої життєдіяльності розцінюються як порушення умов експлуатації.
  • Видно сліди стороннього втручання або ремонту несертифікованим сервісним центром.

Гарантія не поширюється на:

  • Витратні матеріали (ремішки, щітки, насадки, амбушури тощо).
  • Збитки, які цей виріб може заподіяти обладнанню, що працює сумісно з ним.
  • Сумісність, налаштування систем та встановлення драйверів для роботи цього виробу у поєднанні з виробами та програмними продуктами третіх сторін (навіть у разі їх заявленої підтримки).
  • На будь-які несправності пристрою, якщо вони виявляються одночасно з будь-яким із пунктів вище.
  • Будь-які збитки (включаючи всі випадки втрат грошей, ділової інформації, пов'язані з використанням або неможливістю використання купленого товару).

Якщо при прийомі пристрою на ремонт неможливо визначити однозначну несправність, яка підпадає під гарантійний ремонт, або некоректно працює нова версія програмного забезпечення від виробника, ви можете здати виріб на діагностику до 10 днів. У разі ремонту комп'ютерної техніки ми можемо попросити вас надати документи на програмне забезпечення, встановлене на пристрій.

Каталог товарів