Каталог

Зв'язатися

RU
UA
Сервіси
Центр підтримки

Перевірка гарантії

Серійний номер введено неправильно
Серійний номер можна знайти на задній кришці або на упаковці від виробу.
Це комбінація цифр із позначкою S/N або Serial або IMEI

Умови гарантійного обслуговування

Наш сервісний центр обслуговує всі товари інтернет-магазину під час та після гарантійного періоду, крім тих, які можуть обслуговувати тільки офіційні сервісні центри виробників.

Якщо у вас виникли труднощі з налаштуваннями, роботою пристрою або наявна несправність, будь ласка, зверніться в сервісний центр або до гарячої лінії інтернет-магазину для створення заявки на сервісне обслуговування.

Що потрібно для оформлення звернення?

  • Номер телефону, на який було оформлено замовлення.
  • Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону.
  • Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

Будь ласка, перед відправкою пристрою, перевірте виконання умов гарантійного обслуговування:

  • Збережіть повну комплектацію товару (програмне забезпечення, кабелі, шлейфи). У разі ремонту, ми попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для деяких товарів необхідно буде оригінальне упакування. Ми повідомимо про це під час консультації;
  • Подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть завадити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій повинен бути чистим. *Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити у нас послугу чищення;
  • Переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних та облікових записів. При проведенні ремонту можлива їхня втрата.

Ми не зможемо прийняти товар за гарантією, якщо:

  • На пристрої видно механічні або електричні пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, транспортування або самостійного ремонту виробу;
  • Порушено гарантійні пломби (фірмові наклейки із серійним номером або датою) зовні або всередині корпусу пристрою;
  • Видно сліди життєдіяльності комах (тарганів, мурах тощо). Якщо виробник не передбачив захист пристрою від комах, будь-які сліди їхньої життєдіяльності розцінюються як порушення умов експлуатації;
  • Видно сліди стороннього втручання або ремонту несертифікованим сервісним центром.

Гарантія не поширюється на:

  • Витратні матеріали (ремішки, щітки, насадки, амбушури тощо).
  • Сумісність, налаштування систем та встановлення драйверів для роботи цього виробу у поєднанні з виробами та програмними продуктами третіх сторін (навіть у разі їх заявленої підтримки).