Перевірка гарантії
Серійний номер введено неправильно
Серійний номер можна знайти на задній кришці або на упаковці від виробу.
Це комбінація цифр із позначкою S/N або Serial або IMEI
Умови гарантійного обслуговування
Наш сервісний центр обслуговує всі товари інтернет-магазину під час та після
гарантійного періоду, крім тих, які можуть обслуговувати тільки офіційні сервісні центри виробників.
Якщо у вас виникли труднощі з налаштуваннями, роботою пристрою або наявна несправність, будь ласка, зверніться в сервісний центр або до гарячої лінії інтернет-магазину для створення заявки на
сервісне обслуговування.
Що потрібно для оформлення звернення?
- Номер телефону, на який було оформлено замовлення.
- Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону.
- Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Будь ласка, перед відправкою пристрою, перевірте виконання умов гарантійного обслуговування:
- Збережіть повну комплектацію товару (програмне забезпечення, кабелі, шлейфи). У разі ремонту, ми
попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для деяких товарів необхідно буде оригінальне упакування. Ми повідомимо про це під час консультації;
- Подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть завадити тестуванню та ремонту (плівки,
зовнішні корпуси тощо). Пристрій повинен бути чистим. *Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити у нас послугу чищення;
- Переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних та облікових записів. При
проведенні ремонту можлива їхня втрата.
Ми не зможемо прийняти товар за гарантією, якщо:
- На пристрої видно механічні або електричні пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації,
транспортування або самостійного ремонту виробу;
- Порушено гарантійні пломби (фірмові наклейки із серійним номером або датою) зовні або всередині корпусу
пристрою;
- Видно сліди життєдіяльності комах (тарганів, мурах тощо). Якщо виробник не передбачив захист пристрою
від комах, будь-які сліди їхньої життєдіяльності розцінюються як порушення умов експлуатації;
- Видно сліди стороннього втручання або ремонту несертифікованим сервісним центром.
Гарантія не поширюється на:
- Витратні матеріали (ремішки, щітки, насадки, амбушури тощо).
- Сумісність, налаштування систем та встановлення драйверів для роботи цього виробу у поєднанні з виробами
та програмними продуктами третіх сторін (навіть у разі їх заявленої підтримки).